الاحوازالعالمبیانتقاريرحقوق الإنسانصوروجهة نظر

مشاركت مركز حقوق بشر الاحواز در تأسيس” انجمن بين المللي حقوق وازادی ” در كويت

طي  دعوتی که از سوی “مرکز پیگیری حقوق بشر کویت” صورت گرفت مرکز حقوق بشر احواز هفته گذشته در اولین اجلاس تآسیسی  “وحدت عمل ویکپارچه سازی تلاشها” در کویت شرکت کرد.

نمایندگان مرکز حقوق بشر احواز در این اجلاس اقایان “چاسب حیدری” و “سعد حزباوی” بودند که ضمن قرائت پیام این مرکز در این اجلاس بر ضرورت رعايت حقوق وازاديهاي فردي، ارزشهاي انساني وعدالت اجتماعي در تمام دنيا، ضمن اشاره به اعمال ورفتار ضد انسانی اشغالگران ایرانی نسبت به ملل غیر فارس، خواستار رسیدگی به وضع اسفبار حقوق بشر در ایران مخصوصا در الاحواز كه حقوق بشر بصورت سيستماتيك و بشدت نقض ميشود، شدند.

در این اجلاس که به مدت 2 روز وبا شرکت بیش از 16 مرکز بین المللی دفاع از حقوق بشر از13 کشور مختلف دنيا صورت گرفت نام ” انجمن بین المللی حقوق وازادی” برای این مؤسسه برگزیده شد وشوراي مديريت اين انجمن كه 9 نفر ميباشند انتخاب شدند، که از جمله اقای چاسب حیدری یکی از نمایندگان این انجمن بعنوان مدیر مالی معرفی گردید.

در پایان ضمن اعلام تشکیل این مرکز بین المللی در یک نشست خبری که با حضور نمایندگانی از رسانه های گروهی کشور کویت صورت گرفت، هدف از تشکیل این نهاد بین المللی، تلاش وکوشش جهت نشر وگسترش ازادیهای فردی وگروهی وحمایت ازارتقای ارزشهای انسانی، با تبادل تجربیات وتشریک مساعی اعضای این انجمن، معرفی گردید.

در پایان این اجلاس نمایندگان مرکز حقوق بشر احوازی ضمن سپاسگذاری از برگزارکنندگان این اجلاس ازمیهمان نوازی برادران کویتی تشکر نمودند.

در لینک زیر میتوانید پیام مرکز حقوق بشر احواز را که توسط نماینده این مرکز قرائت گردید، مشاهده فرمائید.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى